پيام نماينده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي به مناسبت آغاز سال تحصيلي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي

به نام خداوند جان و خرد

اساتيد عاليقدر، دانشجويان گرامي

از آنجا که دانشجو و دانشگاه مظهر ايمان يک جامعه بالنده در مسير پر افتخار دانش اندوزي و تحقيق و تعاليست ، کانون درخشندگي علمي و آفرينش شکوهي جاودان براي نسلي است که سرافرازي و سربلندي را جز از مسير دستيابي به قله هاي علم و دانش نمي بيند. شکوهي که جلوه هايي از آن در آهنگ تعالي بخش سخن استادان والا مقام جلوه گر است.

جانهاي شيفته و بيقرار دختران و پسران جوان و دانشجويان جوياي حقيقت و علم و دانش که با شور و شعور ، دل و فکر خويش را پذيراي آخرين دستاوردهاي علمي جهان بشريت ساخته اند و اميد به فردايي بهتر را به جامعه خود ارزاني ميدارند ، مظهر اميد جامعه براي دستيابي به فردايي بهتر است .

اينجانب با اغتنام اين ايام خجسته که خاطرات خيل ايثارگران دوران دفاع مقدس را در اذهان جلوه گر مي سازد؛ بهترين سلام، درود و تبريک را به حضور يکايک دست اندرکاران آموزش عالي بويژه استادان ارجمند و دانشجويان گرانمايه تقديم ميدارم و در همين مجال از مسئولان بلندپايه کشور و دولت محترم انتظار و درخواست دارم که در تامين محيط امن و آرام و آزاد و فراهم ساختن امکانات مادي و معنوي بايسته براي اين بخش بنيادين که متضمن پيشرفت و سربلندي آينده کشور و حفظ استقلال و خودکفايي ملي ايران اسلامي است، از هيچ کوششي دريغ ننمايند.

اطمينان دارم که مسئولين محترم دستگاههاي گوناگون شهرستان اردکان نيز با تمام توان ،همه مساعي خويش را جهت ايجاد محيطي امن و بانشاط و به دور از حواشي و ناملايمات براي دانشجويان عزيزي که به عنوان ميهمانان فرهنگي در کنار ما هستند به کار خواهند گرفت و راه تعالي اين ديار سرفراز را همپا و همراه دانشجويان بزرگوار ما، طي خواهند کرد .

بديهي است اينجانب نيز به عنوان نماينده مردم شريف اردکان در مجلس شوراي اسلامي و در مقام ايفاء مسئوليت خطير نمايندگي مردم، همگام با ديگر همکاران خويش، همه توان خود را مصروف حمايت از فراهم آمدن محيطي پرنشاط و امن براي بالندگي روزافزون دانشجويان و دانشگاهيان عزيز خواهم نمود .

برقرار و سرفراز باشيد

محمد رضا تابش نماينده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا